SULJE VALIKKO

avaa valikko

Etusivu > Tietokirjallisuus




Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
35,00 €
Ilmainen toimitus
Talentum Oyj
Sivumäärä: 250 sivua
Asu: Kovakantinen kirja
Painos: 4. uud. p.
Julkaisuvuosi: 2014, 04.12.2014 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Kauppatieteiden pääsykoekirja 2015!

Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Tämä kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista.

Ainutlaatuinen teos, joka yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä. Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Tilaustuote | Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 3-6 arkipäivässä
Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvinazoom
Näytä kaikki tuotetiedot
ISBN:
9789521424571